
Op de site van de bakkerij Beulens in Mechelen vond ik onderstaande tekst. Omdat ik die tekenend voor de banken vond en zelf ook al dergelijke ervaringen opdeed, deel ik die graag met u!
Laten we de houding van de banken even omzetten naar andere “diensten”???
Vandaag kwam de directeur van mijn bank kopen bij mijn slagerij.
Eerst liet ik hem ongeveer dertig minuten op een stoel zitten. Toen ik er zin in had, vroeg ik hem wat hij wilde, hij antwoordde dat hij hamburgers wilde.
Ik vertelde hem dat we nu alleen nog hamburgers verkopen op vrijdag.
Hij bestelde worsten en ik vertelde hem dat we ze op dinsdag en donderdag van 8.30 tot 10.00 uur verkopen.
Geconfronteerd hiermee bestelde hij een kip in vier gesneden.
Ik gaf hem de kip, messen en schaar en zei dat hij het zelf moest knippen. Zoals ik had gehoopt, vertelde hij me dat hij niet wist hoe hij het moest doen en dat het mijn werk was.
Mijn antwoord: omdat het de eerste keer was, zou ik hem helpen, maar vanaf nu zou hij het alleen moeten doen, omdat de instructies over hoe het te doen beschikbaar zijn op de website en op de mobiele app.
Dus vroeg hij om me nu te spreken, en ik vertelde hem dat als hij niet om een afspraak zou vragen, het helemaal onmogelijk zou zijn om met me te praten.
Uiteindelijk nam hij de kip en worst, maar ik pakte hem in en, naast de kosten van beide, voegde ik de onderhoudscommissie voor het snijden van de kip toe en toen vestigde ik zijn aandacht dat hij eigenaar was van het account * ENTRECOST MEGA GOLD PLUS * dat hem verplicht om elke 15 dagen twee master gold steaks te kopen.
Kun je je voorstellen dat klanten in de slagerij zo worden behandeld?
Nou, dat is precies hoe banken ons behandelen, naast het toevertrouwen van ons geld, als ze crashen, moeten we ze helpen herstellen met ieders geld!
Ze moeten de service verlenen en iets meer respect hebben. We betalen er ook voor.
Laat het verhaal een beetje circuleren om te zien of het je gesprekspartners overkomt en of de banken een beetje schaamte krijgen.
Geef als eerste een reactie