Week van de steak- friet: 6 tot 13 oktober

VLAM organiseert opnieuw de Week van de steak-friet, samen met de Waalse collega’s van Apaq-W en de hotel- en retailsector. De vorige edities werden door de consumenten gewaardeerd. Die weken bleken steeds een een groot succes te zijn.

Met de Week van de steak-friet wil VLAM één van onze nationale klassiekers in de kijker zetten en mensen rond de tafel brengen om te genieten van een heerlijk hapje traditie en goed gezelschap dat perfect aansluit bij onze Bourgondische gastronomische cultuur.

Campagneposter

De campagne wordt gevoerd op verzoek en met de middelen van de Vlaamse vleessector: van boer tot slager. De omgeving van COVID-19 heeft ertoe geleid dat consumenten als nooit tevoren kiezen voor producten uit de eigen regio. In dit verband is het ook belangrijk de landbouwsector, horeca en retail aan te moedigen: zij hebben de afgelopen maanden heel hard gewerkt om ervoor te zorgen dat we allemaal thuis heerlijk vers voedsel kunnen eten. In de campagne van dit jaar belichten Vlam en partners alle kanalen waarlangs u biologische producten in uw omgeving kunt kopen: rechtstreeks bij de boer, de slager of de supermarkt.

Met deze campagne vestigt VLAM de aandacht het lokale vlees. VLAM wil Vlaams-Belgische consumenten aanmoedigen om te kiezen voor lokaal geproduceerd vlees en hen informeren over de herkomst ervan. We kunnen trots zijn op ons vlees

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*