
Nu we midden in de tweede golf van de coronacrisis zitten en de regering weer nieuwe maatregelen heeft afgekondigd, wil Carrefour er opnieuw staan voor de Belgische bevolking. Het enseigne zet alles in het werk om de veiligheid van haar klanten en teams te garanderen en tegelijk te zorgen voor de broodnodige voorziening voor de bevolking. Winkels, e-commerce, supply chain en alle Carrefour medewerkers werken onvermoeibaar verder om de klanten te kunnen blijven bedienen. Naast dit logistieke aspect levert Carrefour een extra inspanning opdat de Belgen hun koopkracht kunnen behouden door de prijzen van meer dan 20.000 producten tot het einde van het jaar te bevriezen.
Carrefour ijvert voor het behoud van de koopkracht
In deze crisisperiode wordt de portemonnee van de burgers erg op de proef gesteld. Het behoud van de koopkracht van de Belgen is echter essentieel voor de economie van ons land. Carrefour heeft hierop ingespeeld en sinds het begin van de crisis verschillende prijsacties gevoerd (waaronder een prijsdaling voor 1.000 producten in mei van dit jaar en de campagne ‘gezonde prijzen’ in september).
Om de gezinnen tijdens deze tweede golf te blijven steunen, heeft Carrefour besloten om de prijzen van al haar producten (zowel nationale als Carrefour-merken) te bevriezen. Het gaat hier om meer dan 20.000 referenties in de Hypermarkten en meer dan 10.000 in de Markets en Expresswinkels. Deze actie, die tussen 1 november en 31 december 2020 loopt, is echter niet van toepassing op promoties, verse producten met sterk wisselende prijzen (vis, seizoensgebonden groenten en fruit) en producten van lokale producenten.
Geef als eerste een reactie