Van 8 tot 15 oktober: “Week van de steak-friet”, voor de 4de keer door Vlam georganiseerd

Voor de vierde keer op rij organiseert VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- & visserijmarketing) de Week van de steak-friet. Daarvoor werkt het samen met zijn Waalse collega’s van Apaq-W. De vorige edities werden door de consument gesmaakt en bleken een groot succes. Als slager kan je inspelen op deze feestweek en rundvlees van bij ons een ereplaats geven in jouw toonbank!

Van bij ons


Met Week van de steak-friet, van 8 tot 15 oktober, wil VLAM een van onze nationale favorieten en klassiekers in de kijker zetten. De context rond COVID-19 heeft de consument meer dan ooit doen kiezen voor producten van bij ons. Met de slogan ‘Lekker van bij ons’ kies je voor producten van bij ons. Het promotiecentrum wil mensen overal te lande samenbrengen rond de eettafel om te genieten van een lekker stukje traditie en goed gezelschap. Met deze campagne die op verschillende manieren zal gevoerd worden wil VLAM inzetten op de vleessector met de slogan: van boer tot slager.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*