
Om het risico van verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, vraagt Damien Boca aan zijn klanten om op voorhand (online) bestellingen te plaatsen. Hij zal ook een tent opzetten voor de winkel om wachtende klanten daar te laten plaatsnemen en levert nu ook bestellingen voor senioren aan huis.
Om de tijdsduur van de aankopen in de Heron-slagerij te beperken, nodigen Damien en Emmanuelle Boca hun klanten uit om telefonisch te bestellen voordat ze naar de winkel gaan.
De slager zal ook een tent voor de etalage plaatsen om het aantal klanten in de slagerij te beperken. “Er zullen dus maximaal 5 klanten tegelijk worden bediend. De anderen wachten onder de tent, met een regelafstand tussen hen, en wanneer een klant vertrekt, kan een andere de slagerij binnenkomen”, legt hij uit.
Herbruikbaar is weer even out
Houd er rekening mee dat Tupperware tijdelijk niet meer is toegestaan en dat herbruikbare zakken niet meer door verkopers worden behandeld.
Bovendien neemt de familieslagerij, die vijftig jaar geleden werd opgericht, de thuisleveringen opnieuw op. “Dat was een dienst die wij tot tien jaar geleden nog vervulden en die sindsdien was verdwenen. In de tijd van mijn ouders was dit de norm. Tegenwoordig zijn toonbankverkopen populairder bij klanten. Met het coronavirus willen we senioren die zich niet kunnen verplaatsen, opnieuw van dienst zijn. Mijn dochters zijn degenen die gratis zullen leveren. Studenten hebben zich ook al aangemeld om dit te doen. Alle ouderen binnen een straal van 10 km rond Heron kunnen hierop beroep doen.We beginnen met twee keer per week: woensdag en vrijdag tussen 16.00 en 18.30 uur.
Bron: Sudinfo
Geef als eerste een reactie