

Bij de Keurslagerij De Burggrave-Van Moer kent het personeel bijna alle klanten bij hun voornaam. Dit is een van de redenen waarom het bedrijf is uitgeroepen tot de vriendelijkste slagerij van België.
Filip De Burggrave vertelde in het interview met radio2 dat hij enorm veel belang hecht aan vriendelijkheid en dat hij de voornamen van zijn klanten kent en de mensen ook met hun voornaam aanspreekt.
Filip nuanceert ook en dankt zijn medewerkers tegelijkertijd “Natuurlijk moet ik mijn hele team bedanken. 1500 mensen bedienen doe je niet alleen. De twintig medewerkers doen ook heel erg hun best om iedereen bij naam aan te speken en altijd uiterst vriendelijk te zijn!”
Met de paplepel ingeven…
“Mijn grootvader drukte het ons steeds op het hart. “Beter 10 keer zwaaien, dan één keer te weinig “, zei hij altijd. “De slagerij is inderdaad reeds lang in handen van de familie. In 1897 startte mijn overgrootvader met de slagerij in Haasdonk. Die passie voor vlees is ondertussen al vier generaties doorgegeven van vader op zoon. Mijn vrouw Ann en ik namen in 1997 de slagerij over en verhuisden in 2007 naar een nieuwbouw aan de overkant van de straat. Op die manier konden we een breder kwaliteitsaanbod brengen. Maar de klanten warm onthalen blijft prioritair!”, aldys Filip De Burggrave!
Geef als eerste een reactie